Aantrekken nieuwe huurders

Nog voordat een nieuw complex door Westplan wordt opgeleverd, ligt de focus op het aantrekken van nieuwe huurders. In de eerste week van de opening van Westheimer in Houston (Texas) hebben we 8% van het complex verhuurd.

 

Online presence
Wij richten ons op jonge mensen tot circa 35 jaar oud. Juist deze groep is online zeer actief. Enkele maanden voordat de eerste woningen worden opgeleverd, lanceren we de project website.  Zo ook bij ons complex Westheimer in Houston (Texas). Voor marketing doeleinden heeft het  complex  een ander naam gekregen: Alta City West. 


De website van het complex, altacitywest.com, geeft algemene informatie over o.a. de huurmogelijkheden van de appartementen en de openingstijden van het verhuurkantoor. De website is ook bedoeld om de sfeer van het complex uit te dragen.

Naast de website worden social media ook actief ingezet. Kijk voor een impressie hiervan op: Facebook , Pinterest en Twitter.

Kortom een scala aan marketinguitingen om het complex onder de aandacht te brengen van nieuwe huurders.

Nieuwe huurders door “klapbord”
Ondanks de opmars van internet en sociale media in ons leven (en helemaal bij de huurders waar wij ons op richten) blijft de "nummer 1 manier" om nieuwe huurders aan te trekken nog steeds het bord langs de weg. Het “klapbord” met een paar ballonnen is niet alleen goedkoop, maar ook uiterst effectief (zie foto hieronder).

In de eerste week van de opening van Westheimer, oftewel Alta City West, hebben we 8% van het complex verhuurd. De eerste bewoners mogen we 20 juli a.s. verwelkomen.

 

Alta City West

"Klapbord" langs de weg bij ons appartementencomplex Alta City West (Westheimer) in Houston (Texas).

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te browsen op onze website, gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.